sobota, 26 stycznia 2013

Pograjmy!

Szukałam fajnych, ciekawych i ładnych gier/ puzzli/ klocków - czegokolwiek, co by mogło zająć Amelindę na dłużej i w czym ktoś jeszcze mógłby uczestniczyć. Gdy wpadłam przypadkowo na link do sklepu Bejbolino, zauroczyły mnie nie tylko ich produkty, ale i cena! Przystępna dla każdego portfela - a to lubimy, oj, lubimy :)

 

Dzisiaj szwagierka, wracająca z Polski, przywiozła nam kilka pakunków. W jednym z nich nasze oczekiwane gry - memo i połówki . Wyjęłam, otworzyłam i...zakochałam się!
Na pierwszy rzut oka: poręczne, kolorowe opakowania z pięknym kaszubskim motywem :)



Na drugi: przeurocze i nietypowe, ale jakże sympatyczne obrazki na kartach gry!


Widzicie tę krówkę? Bociana? Cudowne są!
 

Gra według zasad na opakowaniu jest jeszcze za trudna dla 20miesięczniaczki. Ale od czego jest łamanie zasad? ;)

Można przecież ułożyć klocki w bliżej nieokreślonym kształcie:


Biegać wokół nich:


Połączyć ze sobą w zaskakujący sposób:


Lub pobawić się w poszukiwanie zwierzątek:


Sposobów jest wiele. Może znajdziecie swój?

Do nas przyjechały w idealnym momencie - na początku dzieciowego choróbska. Amelka załapała jakiś paskudny kaszel od taty, który smarkał przez ostatnie kilka dni. Przeziębienie w jej przypadku zazwyczaj trwa 1,5tygodnia (buuu), więc przyda nam się każdy "zajmowacz i umilacz czasu". Czyż nie znalazłyśmy idealnego? :)


 Polecam: sklep Bejbolino.eu i pomocną panią Aleksandrę :)



10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolorowe rzeczy :)) Już kiedyś widziałam to Memo, na razie mamy inne, ale mój Maluch trochę jeszcze za mały na to. Jak podrośnie to sprawię mu te obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile Twój Maluch ma? Amelinda ma 20miesięcy i świetnie radzi sobie z dopasowywaniem zwierzątek :) Oczywiście na razie nie odwracamy ich, bo to by było mega trudne, ale jeśli wszystkie leżą odkryte, to bez problemu sobie radzi, czym mnie bardzo zaskoczyła :)

      Usuń
  2. uuu, ładne - dzięki za reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaszubebe! :D Lubimy bardzo takie motywy. I już nie mogę się doczekać kolejnego posta ;))) Mam nadzieję, że będzie mocno książkowy. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczne :) mój mały uwielbia tego typu zabawki, w memory jest mistrzem, ogrywa wszystkich :))) Dzięki za namiary :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne!!! oo i jak to sie stalo, że ja na Twoim blogu jeszcze nie byłam? hmm? no trzeba teraz nadrobic ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow:)))))
    Agnieszko mogłabyś sprawdzić czy u Was na wyspie są puzzle marki JUmbo. Logo z czerownym słoniem. I jak to jest z nimi cenowo??ostatnio pokazywałam na blogu takie puzzle.

    OdpowiedzUsuń